Reading Reviews From Member: miss_lee
  
17 Reviews Found

Review #1, by miss_leeThe dumbing down of love: Light at the end of the tunnel

31st May 2008:
oh wow that was soo cool!
i took am ages to read the last chapter tho
lol
good luck with ur others
miss_lee

Author's Response: Thanks! I'm glad you enjoyed it. Thank you for reading and reviewing!

 Report Review

Review #2, by miss_leeThe Proposal: Epilogue

23rd April 2008:
well
i'm reviewing
i enjoyed it very much a nd i can't wait to read nother one of your stories

Author's Response: I'm glad to hear that:)
Thank you for reading and reviewing.


 Report Review

Review #3, by miss_leeDark Fire: Chapter 23 & 24 The Wrath & Draco's Choice

23rd April 2008:
hey both of your storys are brillient
please tell me your name of the book you are writing
and if it has been published i would love to read it
email is: m.blue@hotmail.co.uk
my name is mollie

Author's Response: Thank you so much! I am very glad that you enjoyed both of my stories. I am currently refining my manuscript. When completed I will send it out to the various publishers and hopefully with a little luck my book will find a home. I will let you and everyone know if and when it becomes published. If you liked this story you will like the book am writing. It is a paranormal with romantic elements. Thank you!

 Report Review

Review #4, by miss_leeThe Scorpions Kiss: The Broomstick Joust

20th April 2008:
wow that very good
i meen its brillient
!

Author's Response: Thanks so much!

 Report Review

Review #5, by miss_leeStuck in Paradise with Hell: The Start of Something New

19th April 2008:
wow i can't wait till i start reading tha next one
good luck with writing
miss_lee

Author's Response: Thank youuu! :)

 Report Review

Review #6, by miss_leeA New Life: Epilogue/Alternate Ending

18th April 2008:
wow
that was an emotional story i would love to read more of ur writing!!!

 Report Review

Review #7, by miss_leeStarting Over: Epilogue

17th April 2008:
wow that is ona addicted story

i really want to read some more of ur work
anyway wow and wow again wow

Author's Response: I'm so glad that you liked the story! I hope you enjoy some of my other stories as well :]

thanks for the review!

~emily~


 Report Review

Review #8, by miss_leePerfection: Eat Yourself

14th April 2008:
holy crap

its a nice stroey i wanna read more
please write more
...

 Report Review

Review #9, by miss_leeTruth Or Dare: More Than Special

3rd April 2008:
wow that is amazing my faveorite so far and i have read a few

 Report Review

Review #10, by miss_lee5 hours 27 minutes and 12 seconds: self-pity served with a pillow and a smile.

21st March 2008:
wow thats cute
can't wait to read your 2nd pqart of tha story

 Report Review

Review #11, by miss_leeSo She Dances: Fools Rush In

18th March 2008:
write a sequel u must write one can't beleive wot u hav down write a god damned sequel ot should i ask nicly please writ a seguel please

 Report Review

Review #12, by miss_leeUnrighteous: The Door

18th March 2008:
omg that was 2 great 1st chapters please i dying to read tha next chapters!

Author's Response: (: Thanks! Next chapter will be up soon.

 Report Review

Review #13, by miss_leeDesire and Demise: Epilogue

17th March 2008:
wow im late
but wow
i must find tha next one is out yet
love miss_lee

Author's Response: Haha, it's okay. Better late than never, eh? (;

And yeah, it's out. It's called Unrighteous.

Thanks for the review!


 Report Review

Review #14, by miss_leeLoving you, Hating you: Telling Jasmine

13th March 2008:
wow thats cute!
please tell wen u update please
miss_lee

 Report Review

Review #15, by miss_leeA Love Like Theirs...: Peniseve

13th March 2008:
cute story i want more more more more
please tell wen u hav updated please
miss_lee

 Report Review

Review #16, by miss_leeTidus Malfoy: Finally, Some Action!

12th March 2008:
crap the was sudden! very sudden
poor poor ellen why did you do that
u made me sad oh well can't wait to read the next chapter!!!

 Report Review

Review #17, by miss_leeFighting Temptations: The Winter Ball

8th March 2008:
omg omg omg
that was the best i have read so far
please please please
write more
please

Author's Response: I know! I think this chapter has been my favorite one. I think I'm going to be re-writing this story after I finish it. Which will be one of these days I hope. Maybe a plot bunny will stroll by...
*Laughs*
-Jaime


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login