Reading Reviews From Member: ThatMonsterEm
  
9 Reviews Found

Review #1, by ThatMonsterEmSimply Irresistible: Flying Bludgers

29th June 2010:
I lol'd the whole time. Lobs it!

I love a good revenge plot, makes me happy inside.

Great job, thank you for your amazing writing style! :)

 Report Review

Review #2, by ThatMonsterEmPesky Parchment : Ministry Parchment

14th May 2010:
You are freaking hillarious! Gah!! :D

Cannot wait for the next chapter, yeahhh!

Author's Response: haha thank you! Thats such a nice thing to say! Next chapter will hopefully be up soon :D

 Report Review

Review #3, by ThatMonsterEmThe Virgin Count: Love Shack

2nd May 2010:
I litterally died laughing over here, DIED.

I cannot wait for the next chapter! You have a gift with comedy, man! Seriously!

 Report Review

Review #4, by ThatMonsterEmThe Mysterious Diary: Chapter 11

30th April 2010:
Ahhh! I'm so antsy, I wanna read the next chapter, its so good!!!

Author's Response: Dear Emily,
Thanx so much for the encouraging words!:)
The next chapter is in progress, hope you'll like that, too!
Hugs xxx


 Report Review

Review #5, by ThatMonsterEmReplay: Part Two: I WANT A REFUND ON LIFE.

30th April 2010:
I adored it! Undeniably adorable!

Adding it to my faves as I speak! :D

 Report Review

Review #6, by ThatMonsterEmAlmost Lover: Almost Lover

9th October 2007:
Oh my lordy. This was beautiful! I LOVE the imagery and the way she speaks so well and WOW. I seriosuly


wow I'm speachless haha I know you're prolly like 'OK wtf weird person' but this is reallyreallyreally well written and beautiful in its own sad way. Great job! I'm off to read your other stories! haha =]

Author's Response: Thank you so much! No I don't think you're weird lol, your comments mean a lot to me! ^^ I'm so so glad you enjoyed this. And thank you for leaving a review, as well!
x Katie x


 Report Review

Review #7, by ThatMonsterEmGummyworms: Muggle Skating

6th October 2007:
I really like this! Great job! Can't wait for the next chapter! =]

Author's Response: Thanks a lot for reading!

 Report Review

Review #8, by ThatMonsterEmSummer at The Burrow: Five: Beautiful Boy

24th September 2007:
I'm reallyreallyreallyreallyreallyrealy enjoying this story! Please, update! =]

Author's Response: Yay, thank you! :D

 Report Review

Review #9, by ThatMonsterEmI Hate Being the New Kid: Prolouge: This Is Dumb

15th June 2007:
Wowowowoowowoww. I really, really like this. No action yet and I can already relate to her! Me likey mucho. :D

Author's Response: Thanks, I felt a little nervous about the lack of plot development, but I think you got what I was going for. Yay!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login