Reading Reviews for Hogwarts Confessional
  
1,210 Reviews Found

Review #26, by Siriuslover177 We Were Wrong

30th December 2013:
I cannot believe she is going to take sole blame for the books. It was Pippes idea! She should be the one getting into trouble if anything. Or that Holly girl, who I hate oh so very much.

~Sarah

Author's Response: Haha well, Lily doesn't want to rat out her best friends, even if she IS mad at her... she doesn't want to rat out anyone :/

 Report Review

Review #27, by Siriuslover177 The Ball - Part II

30th December 2013:
Oh. My. Goodness
Why? Why did this have to happen? Why are they all blaming Lily? I dont understand how they are all turning on each other now... they're best friends...
My goodness, I hate Holy so much.

~Sarah

Author's Response: Yeaaah, I know :( But it's necessary to the story! It'll get better!

 Report Review

Review #28, by Siriuslover177 The Ball - Part I

30th December 2013:
I dont know how to feel!! I am so happy they kissed... but Holy? What is going to happen? Oh my goodness, I dont even know how to feel right now.

~Sarah

Author's Response: haha yeah, i was so conflicted writing this. Like, writing the kiss was SO fun because like, FINALLY, you know? And then I knew I had to muck it up with Holly. Guh.

 Report Review

Review #29, by Siriuslover177 Threatened

30th December 2013:
Wow, have I meantined how much I HATE Holly?? She is such a terrible person, I cannot even explain in words how terrible she is. She has ALL of their secrets, and there is nothing that Lily can do about it.

~Sarah

Author's Response: hahah yup, she IS horrible. Just you wait :P

 Report Review

Review #30, by Siriuslover177 My Own Personal Bodyguard

30th December 2013:
Holy annoys me so much. I mean, she has a reason to be mad at James, because her and Lily obviously belong together, but she should have known that before dating him.
I like that Sirius and Lily are going together, although I hope Pippa will be okay with it, seeing as she is madly in love with him.

~Sarah

Author's Response: Ah well Sirius and Lily are just friends :) And yeah, Holly will get a LOT more annoying before the end :P

 Report Review

Review #31, by Siriuslover177 Interrupted, Yet Again

30th December 2013:
Ohh. Everyone but Lily are going to be "de-flowered" as you put it. I understand why she would be upset, but hopefully that doesnt cloud her thinking.
I like that James and Holly are fighting! I hope that they break up! They just need to already! And then her and James will get together!

~Sarah

Author's Response: Haha oh yes, there's LOTS of drama coming up with Holly.

 Report Review

Review #32, by Siriuslover177 What Are Friends For?

30th December 2013:
I hate Chris. I hate him so much I cannot describe it in words. How could he hurt Lily like that! I am so glad that James was there, because if he wasnt there, that could have been so terrible. She could have REALLY gotten hurt.
I hate him so much.

~Sarah

Author's Response: Yeahhh Chris sucks too lol.

 Report Review

Review #33, by Siriuslover177 Almost

30th December 2013:
I hate Holly. Like, I cannot describe in words how much I hate her. Her and Chirs. They both need to get together, they deserve each oher. Lily was SO close in telling James how she feels and then SHE needed to come in and ruin everything. Ughh, whyy??

~Sarah

Author's Response: Haha yeah it was actually kind of fun to write a really despicable character like Holly. But she DOES suck.

 Report Review

Review #34, by Siriuslover177 Ruthless, Thy Name Is Potter

30th December 2013:
Ha! I am so glad that someone put that in there! Because it is so true. They are so perfect for each other, and they just need to date already! It is getting real scary how many names are showing up though... if they arent careful, someone may really get hurt. I hope thay doesnt happen.

~Sarah

Author's Response: Ha yeah, they're both kind of dense when it comes to love lol

 Report Review

Review #35, by Siriuslover177 Guessing Game

30th December 2013:
Oh my goodness... how could James just end their friendship like that? Like, what? They are both so meant to be together, yet James is with that Holly girl, and now Lily is with Chirs? That is just sk wrong.
They both have feelings for each other, everyone but them know that, and it really bothers me!
Grrr, why are they not together?DX

Sarah

Author's Response: Hahah well I had to throw a couple obstacles in their way first!

 Report Review

Review #36, by Siriuslover177 Damn Books Are An Obsession

30th December 2013:
That so has to be James who wrote the forget-me-not confrssional. I mean, there is no way that is not him.
I am so glad that the book has taken off, and no one has written names, or anything like that in there. Although I do wish I could know who is writing all these things.
Really loving this. I had already read this fanfiction up until this chapter, so it will be great to read what I dont know!

Great job
~Sarah

Author's Response: Thanks so much! Glad you like it and I'm glad you found this fic again!

 Report Review

Review #37, by Roxy Move On

17th December 2013:
Please please wreit one were hermione is bit by a werewolf and goes back in time and falls for remus

Author's Response: Hahaha that's an interesting idea.

 Report Review

Review #38, by PhoenixSparks28170 Epilogue

14th November 2013:
I am supposed to be doing homework. I have finished reading this story in 5 hours. You totally got me hooked! XD 10/10

Author's Response: hahaha yay! I'm so glad you procrastinated :) and glad you liked the story!

 Report Review

Review #39, by JilyIsMyOTP221B Oh, Please. I'm Pippa Birch...

8th August 2013:
This is a really great story, I love the way you portray the characters - especially Sirius.

Author's Response: Thanks so much! Glad you like it :)

 Report Review

Review #40, by lilyandscorpius Epilogue

2nd August 2013:
Such a good story!!!

Author's Response: Thanks so much! Glad you liked it :)

 Report Review

Review #41, by nargles Epilogue

29th July 2013:
THAT WAS AMAZING. So so so so so amazing. Absolute perfection. Gah. I loved it.

Author's Response: Thanks so much! Glad you liked it :)

 Report Review

Review #42, by adahpfan Epilogue

24th July 2013:
eeek two days of my life well spent reading this:') loved every minute; cried, laughed, got ridiculously overly attached to the characters... f a b u l o u s

Author's Response: Thanks so much! Glad you liked it :)

 Report Review

Review #43, by Clare Epilogue

16th July 2013:
Absolutely loved this story. Fell in love with your characters and storytelling almost instantly... hence the fact I have got no work done over the past 2 days and instead just been reading. Absolutely brilliantly written and so enjoyable. Thank you :) x

Author's Response: Thanks so much! Glad you liked it :)

 Report Review

Review #44, by MysticalDisappearance  Epilogue

15th July 2013:
Great story. Definitely good plot twists. Keep up the good work!!!

Samantha x

Author's Response: Thanks! Glad you liked it :)

 Report Review

Review #45, by Annie Epilogue

12th July 2013:
This was seriously the best one I have read.

Author's Response: aw thank you so much! i'm glad you liked the story!

 Report Review

Review #46, by Amazing Epilogue

5th June 2013:
Amazing, enough said

Author's Response: Aw thanks so much! Glad you liked it!

 Report Review

Review #47, by Random chick Epilogue

3rd June 2013:
that was amazing. i have no other words. the ending was perfect. Maybe you could do a sequel on how lily tells them and their wedding?

Author's Response: Ha thanks! I've actually thought about doing a one-shot of them telling everyone they're engaged but including the wedding could be good also!

 Report Review

Review #48, by free elf 25 Epilogue

1st June 2013:
So I was so addicted to this story that it's 2 am. And I am sooo not tired. But this story was just wow! Utterly awesome. Unbelievable. I loved every part of the storyline, which was completely crazy, and every single character you had. (except Holly and maybe Chris) Is this the end or are there any chances of a sequel of some sort?

Author's Response: AW thanks so much! I don't have a sequel in mind at the moment but I've been contemplating a one-shot where Lily and James tell everyone they're engaged and show a bit of them as a couple.

 Report Review

Review #49, by Ram Epilogue

14th May 2013:
Oh my god this was the like the best story ever I loved it okay I am forever your reader okay

Author's Response: aw thanks so much! I really enjoyed reading your reviews and thanks SO much for taking the time to do that. It means a lot. Glad you liked the story! Cheers!

 Report Review

Review #50, by Ram If You Don't Wanna Love Me Anymore

14th May 2013:
Oh my god this was like the best chapter ever and even
though their young and and idiots I support and so many
feels right now ugh

Author's Response: yeah i had mixed feelings about this. Like, when I was writing it just kind of HAPPENED that he proposed and then I went back and was like "wait, WHAT?" and then thought about it and with the war (which I don't really go into though it's still out there) and everything it just seemed to work, you know?

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page   Jump:     Next Page>